Johanandhoscats Studio

tercapai juga hasrat nak bawa anak-anak ke sini sabtu yang lepas
sebenarnya mak dia yang teruja lebey okey!!! :)
so aku pun gigih la booking online [SINI]
bayaran sebanyak RM10 untuk seorang, tak kira dewasa atau kanak-kanak
kalau yang di bawah umur 6 bulan barulah masuk free..
kalau uolls nak pegi hari weekend, silalah booked awal sebab selalunya cepat je penuh..
kalau pegi hari weekdays tu boleh je kalau nak walk in

aku booked untuk waktu 2.00 petang - 3.00 petang.
masa aku booked ni waktu ni je masih ada kosong dengan waktu malam..
so aku pilih je la waktu tu...takkan nak pilih malam kan...
pagi tu aku bangun awal, siapkan breakfeast dan kejut anak2 dan asben..
pukul 11.30 pagi dah keluar dari umah...

kami sampai dalam pukul 1.45 petang, ada masa 15min lagi..
terus je naik tingkat 1 dan maklumkan pada staff aku dah booked...
staff minta kami tunggu di bahagian bawah dan bila sampai waktunya mereka akan panggil..
aku pun turun la semula.. 
ruang menunggu di sini [depan lift] agak panas, takde kipas...
berpeluh2 ketiak tauuuu.....
terus je bawa anak-anak kat luar....masuk kedai jual kelengkapan kucing...[owner yang sama]
belikan mainan tikus, nanti boleh main dengan kucing dekat atas..
tunggu punya tunggu takde lak diaorang panggil....
aku tengok orang dah makin ramai naik ke atas..
ceh aku orang first datang tadi tauuu.....tak tunggu dah terus je naik...
rupanya dah beratur panjang ok....rugi masa kat situ...









masa nak masuk ke dalam, staff beri penerangan sedikit. Antaranya yang aku ingat:
- jangan snap gambar guna flash
- jangan cium dekat hidung kucing
- kalau kucing tengah makan, biarkan dulu dia makan...dah abis makan baru la boleh pegang








tengah aim tikus adra



ni paling DIVA okeeyyy....!!!






suka adra ye dapat main dekat cat



meh selpie


amboiiii....pent house umah ngko yeee....


eh...yg sekor ni sombong yeee.....takmau selpie

excited anak-anak aku dapat main dengan kucing terutama adra..
selamber je dia dok peluk dan cium kucing...haha penyanyang anak aku sorang ni!
si kakak awliya mula-mula ok...main je dekat kucing tu...tapi dh lama-lama jadi penakut pulak..
sebab banyak kucing datang dekat dia....ye la dia kan pegang tikus mainan tu..
dah tentu la menarik perhatian kucing
melekat la dekat ayah....
haha...rugi nak oiiii, mama bayar tiket tauuu...
jinak-jnak kucing dalam ni....ada yang suka [redha] bila dipegang...tapi ada gak yang macam eksen sikit taknau pegang....


sibuk melayan anak2 dan kucing-kucing tu,
sampaikan tak sempat nak sembang dengan staf yang jaga tu..
nak juga tanya asal dari mana kucing tu kan...
ada baka dari dalam dan luar negara...
serius memang tak cukup masa 1 jam dalam ni...
layan anak-anak la, layan diri sendiri la nak bermesra dengan kucing-kucing ni...
comellll gilee weiii....aku rasa macam nak angkut bawa balik je hahaha
jangan marah aaa en johan


'time spent with cat is never wasted'


'cat...buat peace camni laaa...mama kite nak snap gambar'

hampir pukul 3.00 dengar la sound kucing 'MIOW...MIOW' yang kuat menandakan waktu kami telah tamat..
si adra siap taknak balik...minta nak main lagi ngan cat...
alolo...sian dia...nanti ada rezeki kita datang lagi k!





Comments

  1. Johanandhoscats Studio!!!! akak ada tgk kuar kat TV rancangan apa ntah..pengusaha tu muda lagi kan ..lelaki umur 25 ke 26 ntah..

    ReplyDelete
  2. kat mana lokasi tempat ni eh..sbb kalau drive 11.30 kul 1 lebih baru sampai jauh gak tu..x rugi bwk anak2 yg suka kucing ke sini..kalau kucing gebus gebas mcm tu mmg geram jek

    ReplyDelete

Post a Comment

hanizamhuri@gmail.com

Popular posts from this blog

Jemputan Majlis Aqiqah & Kesyukuran

Persediaan ke China

Family trip ke Sabah 2018: Penginapan di Kota Kinabalu